onsdag 26 december 2012

Julen närmar sig sitt slut

Tänk, vad man stressar för att hinna klart med allt inför julen sen swisch så är julen förbi. Men jag har haft en lugn jul tillsammans med familjen. Mycket god mat och lek o bus med barnen. I dag har jag och barnen spelat spel, mysigt att bara umgås utan några som helst måsten. Lilleman han har lekt både polis och brandman då han fick en polisbil och en stor brandbil av tomten, en liten kille som blev överlycklig. Dock lär nog mamma o pappa bli döva av att höra sirenerna hela dagarna,hihi.

Jag hade planerat för att ge mig ut och springa i dag men hade inte underlaget med mig, isgata ute:-( Det blev ett besök på gymmet i stället, 7 km på bandet och sedan lite ben och magövningar. Det är riktigt tråkigt att springa på bandet men vad göt man när vädret är som det är. Nu hoppas jag att vägarna blir bättre så att jag kan springa ett långpass, för långpass på bandet är ingen hit. Har kollat på lite lopp framöver, dock svårt att bestämma mig för vilka jag ska ställa upp i. Kan ju inte ställa upp i alla.

Det är härligt med lov men jag är inte bara ledig, måste plugga lite inför kommande tenta också. Kan inte fatta att jag snart är färdig med min utbildning, till sommaren kan jag titulera mig som vårdadministratör:-) Hoppas på att få ett roligt och givande jobb, sommaren ska jag tillbringa på ortopeden sen får vi se vad som händer.

I kväll ska vi bara ta det lugnt och mysa med en bra film.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar