fredag 21 december 2012

Jullov och knäckbak

Då har man gjort sin sista dag på ortopeden för det här året, men nästa sommar ska jag jobb där igen. Hoppas dock på att få jobba lite där i vår också. I dag jobbade vi bara till 14, skönt att få sluta tidigt. När barnen va hämtade så åkte vi hem och hade en mysfika:-) Jag hade inte planerat att baka och fixa något särskilt men Hanna och jag fixade i alla fall lite knäck, nu återstå att se om den stelnar. I morgon blir det lite mer julfix, köttbullar ska rullas och skinka griljeras men sen får det nog bli lite kakbak också.

Efter att ha haft fullt upp hela veckan så har det inte blivit så mycket träning. Men i morgon är det dags att snöra på sig löparskorna igen och ge sig ut på en runda. Har suttit och kollat på lite lopp framöver, finns en hel del jag skulle vilja ställa upp i. Får nog ta en rejäl funderare på vilka jag ska satsa på. Kommande säsong så ska jag bara satsa på milslopp och halvmaror tänkte jag.

Nä, nu ropar mannen att maten är klar så nu ska jag ta mig ett glas vin och njuta av att julledigheten bara ha börjat.

Kram på er:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar