måndag 20 juni 2011

Äntligen en löptur

Tjoho!! Äntligen har den envisa förkylningen o hostan gett med sig. Det va länge sedan jag hade en sådan jobbig hosta. Hela familjen har varit hostiga, nu är det lillemans tur så nu är hans astma medicin ökad så att han inte ska bli dålig igen.

Då förmiddagen va fin så tog jag barnen i tvillingvagnen och gick ner till apoteket för att hämta Lukas medicin sen köpte vi fika och gick o hälsade på mormor o morfar. Efter en backig promenad hem så va jag ganska så trött. Hade faktiskt tur att båda barnen ville sova så jag hade det lugnt i över en timme. Det är inte ofta som jag bara kan sitta ner o ta det lugnt.

När Martin kom hem så följde hela familjen med mig till Axamo så de begav sig till lekparken och jag gav mig ut på en härlig runda i skogen. Då jag varit sjuk trodde jag att det skulle gå jättetrögt men benen kändes jättepigga och jag bara njöt. Jag kommer ner mer o mer i km tiderna, vilket känns väldigt positivt inför tjejmilen. Ville dock inte springa så långt pga att jag varit sjuk så därför satsade jag på att kunna springa på lite i stället. Ett härligt endorfin pass, Jag älskar verkligen löpningen den får mig att må såå bra:-) Nu sover båda barnen och det dags att fixa lite kvällsmat.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar