tisdag 14 juni 2011

Upplägg av träning samt längtan efter sommaren.

Vart är sommaren? Framförallt var är solen o värmen? Nu när Hanna har sommarlov från förskolan så vill vi ju ha fint väder så att man kan åka på härliga badutflykter, nu regnar det ju var o varannan dag:-(

Hanna är i dag på utflykt me förskolan, hon va så glad när hon åkte i väg med ryggsäcken på ryggen.Hoppas att det klarnar upp ute så att de får lite sol på sig. I kväll ska jag sätta mig och göra ett träningsschema så att jag får lite struktur på min träning. Hoppas även på att kunna springa en runda, undrar om det är farligt att springa om man har lite hosta? Jag är helt pigg från förkylningen men hostan sitter i. Nu är det en liten pojk som vill ha välling. Ha en bra dag allesammans.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar