tisdag 21 juni 2011

Endorfinrus

Har bara en sak att säga woaw!! Va härligt det är att bara känna flytet när man springer, på mitt långpass i går så kändes det såå bra. Hade kunnat springa på lite snabbare men då jag skulle köra ett pass på vätterstranden ville jag inte springa på allt för snabbt. Jag kom i håg när jag va helt slut efter att ha sprungit 2km nu springer jag 11km utan bekymmer.Helt underbart!! Då jag förbättrar min tid vid varje pass så kan jag nog få till en bra tid på tjejmilen. Ska springa blodomloppet i augusti också. Har dock inte bestämt mig om jag ska springa 5 eller 10 km. Det lutar åt 10 km.

Om en månad så sticker vi till Dalara på en efterlängtad semester, ska bli så skönt att bara koppla av tillsammans med familjen. Givetvis åker löparkläderna med. Vi ska bo i Falun så vi kommer ha tillgång till många fina löpspår.

Nu sitter jag och väntar på att Anticimex ska komma o kolla på vattenskadan i Hannas rum, hoppas på att de ska kunna sätta i gång med att bygga upp rummet igen. På midsommarafton ska vi på bröllop i Vrigstad, tyvärr har lilleman feber så ev blir det at vi bara kan kolla på vigseln. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar