måndag 20 juni 2011

Snart distansrekord?

I går kunde jag äntligen bege mig ut på min efterlängtade löptur. Trodde att det skulle va jättesegt efter förkylningen. Men det kändes bättre än på länge. Jag sjunker i km tid vid varje löpning och det känns kanon. Jag har som mål att komma ner till 05.30min/km. Eller kanske lite till:-) Målet är iaf att jag ska få till en bra tid på tjejmilen i september.

Ute vräker regnet bara ner,när ska vi få en varm sommar? Mycket roligare att ta ut barnen på härliga utflykter om det är vackert väder. Men förhoppningsvis så får vi vackert väder på semestern. Nu under sommaren ska jag också trappa upp min löpträning till 3-4 pass/vecka. Ska också låna syrrans racer och köra lite cykling också. Ska verkligen bli kul att göra tjejklassikern nästa år. Är mest nervös för simningen för simning är jag inte bra på, så i sommar ska jag också försöka lära mig crawl.

I dag blir det ett läkarbesök för lilleman, han får det jobbigt med andningen när han är förkyld.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar