torsdag 16 juni 2011

Regn

Jaha, då vräker regnet ner, undrar när vi ska få sommar o sol? I dag när vi gick upp va det endast 9 grader ute. Ingen sommarvärme direkt. I går kväll va jag med syrran o gympade på vätterstranden, det va härligt. Känns skönt att konditionen äntligen har kommit. Har tänkt att träna löpning 3 gånger i veckan samt köra friskispassen på vätterstranden. Vill bli av med de sista envisa graviditetskilona.

Eftersom regnet vräker ner utanför fönstret så blir det en innedag me lite pyssel. Nu sitter båda barnen på golvet o leker med varann. Blir väl att fixa med tvätten också. Nu är det bara två veeckor kvar tills jag får besked om jag kommit in på skolan eller ej,hoppas hoppas. Jag känner verkligen att jag hittat utbildningen som jag vill gå och att jobba som administratör skulle passa mig perfekt. Nu e det dags för blöjbyte, det är en liten pojk som inte luktar så gott längre.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar