tisdag 28 juni 2011

Distansrekord!!!

Tjoho!!
Nu är distansrekordet slaget! Det blev en runda på 13,5km som längst innan har jag sprungit 13km. Jag hade från början bestämt mig att passet fick ta den tid som behövdes jag skulle inte pressa mig tidsmässigt utan nu va distansen det viktigaste. Det kändes kanon fram till 8 km sen började jag få lite små kramp i baksidan av vä lår. Hade då avverkat lite backar och jag tror att krampen berodde på det. Har inte kört så mycket backträning. Men sen gick det bättre o bättre. Dock fick jag gå lite i slutet men jag är nöjd iaf. Nu ska jag träna lite mer backträning sen ska jag öka distansen allt eftersom. Men dock inte för snabbt då jag vill att kroppen ska hålla. Men jag trivs verkligen med löpningen, äntligen har jag hittat rätt när det gäller träning. Finns ingen härligare känsla än att snöra på sig löparskorna o ge sig ut på en runda.

I dag har det varit varmt så Hanna har badat o busat i poolen, lilleman har varit trött o sovit mycket. I kväll blir det nog att fixa ngn god sallad och kanske sitta ute o äta....ljuvligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar