lördag 26 januari 2013

Dubbelpass

I dag var det tänkt att jag skulle köra ett långpass men redan efter 5 km va jag helt slut i dag, benen kändes pigga men flåset va verkligen inte med mig. Hoppas att det var en engångsföreteelse för det var ingen rolig känsla. Då jagville få till ett bra pass i dag så fick det bli ett styrkepass under eftermiddagen, jag körde intervaller på cykeln, lite armövningar och avslutade med plankan. Det passet gick i alla fall bra.

I morgonvfår det bli en ny löprunda, distans inte bestämd utan kroppen får bestämma. Jag hoppas dock att den rätta känslan infaller så att det kan bli en lång och härlig runda.

På fredag kör jag i gång med Fitnessfighten igen, nu ska kroppen formas och konditionen slipas. Målet är att formen ska toppas omkring tiden för Göteborgsvarvet. Jag har tänkt köra en lite kombination asv träning nu under våren. Box,spinning och löpning. Box är riktigt jobbigt men härligt pass. Spinning är super för förbränningen. Så nu är det slut med godis, jag kan inte bara äta lite utan har jag väl börjat äta så kan jag inte sluta så därför får det bli noll tolerans. Får hitta något annat gott att äta i stället.

Den här helgen är en riktig kalashelg, strax ska vi bege oss till kusin Caroline som fyller 19 år och i morgon är det dags för andra kusiner att fylla 5 och 13 år.

Ha en fortsatt go helg mina vänner:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar