onsdag 9 januari 2013

Inskolning och nytt jobb

Då var julledigheten över för den här gången, rätt skönt faktiskt. Barnen började på sitt nya dagis i måndags, det har gått jättebra och det är underbart att kunna gå dit. På måndag börjar de på riktigt:-)

I dag har jag varit på medicinkliniken och hälsat på, jag har fått ett timvikariat där fram till sommaren. Det känns jättespännande att få jobba på en så stor klinik, ca 36 vårdadministratörer. Jag kommer att lära mig massor. I sommar ska jag jobba på ortopeden igen:-)

Nu längtar jag tills nästa torsdag då tentan är avklarad, alltid så svårt att plugga till tentor då man inte vet vilka sorts frågor som kommer men jag har ju klarat alla tentor hitills så då ska jag väl fixa den här också.

I helgen satt vi och pratade om hur skönt det skulle vara att åka på en solsemester till våren, vi kollade runt lite på nätet och hittade en resa till ett bra pris, så i slutet av maj sticker vi till Turkiet 1 vecka, barnen pratar redan om Lollo och Bernie och deras barnklubb, hihi undrar hur många gånger per dag fram tills maj vi kommer att få höra deras namn. Det ska bli underbart att få åka i väg och bara njuta av sol och bad.

När det gäller träningen så går den framåt, hoppas att formen ska vara på topp till Göteborgsvarvet. Jag ska springa en halvmara i Växjö innan. Annars blir det främst att träna själv.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar