torsdag 3 januari 2013

Löparkalender 2013

Då har jag suttit och klurat lite på vilka lopp jag ska ställa upp i detta året. Har planerat fram till sommaren sen får vi se. Det blir en del turer till Göteborg då jag fastnat för lite lopp där sen har jag tänkt ställa upp i Växjöloppet också. Det kommer bli en kul och utmanande löparår för mig. Jag längtar redan till första tävlingen som blir på Mantorpbanan, seedingloppet till Göteborgsvarvet sen  så väntar några halvmaror i vår. Mitt stora mål förutom Göteborgsvarvet blir sommartåget och då är det " All the way" som gäller:-)

I dag har jag städat ut det sista som återstod av julen, nu är det vackra vårfärger som gäller och doftande tulpaner. Har också fått ett test avklarat i medicinsk engelska, snart är den kursen avklarad och nya kursutmaningar väntar. I vår är det medicinsk klassificering som står på schemat, jag har ju kodat en del på ortopeden men nu är det alla andra områden som väntar, spännande.-) Kan inte fatta att jag tar examen till sommaren,så skönt!! Sen får det räcka med studier för mig, nu vill jag ut och jobba.

I kväll ska jag lägga mig på soffan ovh bara koppla av med det senaste numret av Runner´s world.

I morgon får det bli en ny löptur och till helgen väntar ett långpass, ska bara fundera ut någon rolig runda.

Ha de gött mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar