fredag 25 januari 2013

Helg

Så har ytterligare en vecka gått. I måndags började en ny kurs, kodningskursen. Det är nog den kursen som jag kommer ha mest användning av när jag kommer ut i arbetslivet. Jätteintressant och lärorik kurs. I går gjorde jag min första arbetsdag på medicinkliniken och hjärtsektionen. Oj,oj va trött i huvudet jag va när  jag kom efter att ha skrivit om alla de olika hjärttermerna. Men jag kommer trivas kanon då man skriver väldigt varierade anteckningar. Kul att få erfarenheter från lite olika kliniker. I dag jobbade jag bara till klockan 13 sen var det dags att ta helg, mormor o morfar va snälla och hämtade barnen och hade fixat gott fika med semlor till jag kom hem.

I helgen ska vi på två kalas då barnens kusiner fyller år men lite träning ska hinnas med också, i kväll blir det att köra tränings dvd med funktionell träning och i morgon ska jag springa ett långpass tänkte jag, har inte bestämt vilken runda jag ska ta dock. Finns lite att välja på här omkring. Det är mysigt med vinter men nu längtar jag till våren då man inte behöver ta på sig en massa kläder när man ska ut och springa.

I går bokade jag hotell till Tjejmilen, vi blir fyra tjejer som sticker upp från fre-sön. Kommer ha en härlig helg både me shopping, god mat o dryck och en härlig Tjejmil.

Har ni några bra tips på vart man hittar bra vinterstövlar/kängor då jag måste införskaffa nya. Jag fryser fötterna av mig. Helst skulle jag vilja ha ett par Uggs men de är ju svindyra. Nä, nu hinner jag inte sitta här mer, dags att träna.

Ha en trevlig fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar